Nie jest to koniecznie, aczkolwiek najlepsze obroty osiągają gabinety, w których właściciel jest bezpośrednio zaangażowany w pracę gabinetu.
W gabinecie DepilConcept świadczone są wyłącznie usługi trwałej depilacji, fototerapii i depilacji woskiem. Koncentracja i profesjonalizm na kluczowych usługach to nasza przewaga nad konkurencją.
Franczyzobiorca nie może sprzedawać kosmetyków innej marki ani w jakikolwiek sposób ich promować.
W gabinecie powinien pracować Manager (którym może być właściciel) oraz 2 kosmetyczki lub kosmetolożki.
Tak, franczyzodawca w ramach opłaty marketingowej wspiera gabinet w pozyskiwaniu klientów.
Tak, gabinety w sieci DepilConcept do codziennego zarządzania sprzedażą i kalendarzem używają łatwego w obsłudze systemu.
Większość niezbędnych produktów i materiałów możliwa jest do zakupu za pośrednictwem dedykowanego franczyzobiorcom sklepu internetowego. Niektóre materiały (na przykład przeznaczone do jednorazowego użytku) franczyzobiorca kupuje w dowolnym miejscu czy hurtowni.
Za pośrednictwem dedykowanej platformy dla franczyzobiorców można zakupić wiele materiałów eksploatacyjnych i marketingowych.
Nie ma takiej możliwości. Gabinet musi być otwarty w wyznaczonych godzinach pracy.