Podpisując umowę franczyzową, dzięki której przystąpisz do sieci DepilConcept, zyskasz wszechstronne wsparcie dotyczące różnych dziedzin prowadzenia biznesu kosmetycznego. Wysoko wykwalifikowani specjaliści każdego dnia będą wspierać Cię w osiąganiu satysfakcjonujących wyników i wskazywać, którą ścieżkę obrać, aby były one jak najwyższe. Na czym dokładnie polega wsparcie specjalistów w prowadzeniu biznesu kosmetycznego we franczyzie DepilConcept?
Wsparcie operacyjne i w zakresie obsługi klienta
Do struktury polskiej centrali DepilConcept należy kilka działów. Największym z nich jest tzw. dział wsparcia, w którym na straży biznesów franczyzobiorców stoi 5 osób, które każdego dnia świadczą bieżące wsparcie operacyjne. Pracownicy działu wsparcia są do Twojej dyspozycji zarówno pod telefonem, mailem, jak i wizytują gabinety. Zadaniem działu wsparcia jest takie przygotowanie przystępujących do sieci franczyzobiorców (i ich pracowników), aby już od 1 dnia pracy mogli oni w tym biznesie kosmetycznym zarabiać. Poza szkoleniami – wstępnymi, okresowymi, z zakresu obsługi klienta czy sprzedaży, dział wsparcia na bieżąco analizuje wyniki salonów DepilConcept. A wszystko po to, aby nadzorować poprawne funkcjonowanie gabinetu, stosowanie się do know-how i w końcu – osiąganie zysków. Jeśli w gabinecie dzieje się coś złego, zadaniem działu wsparcia jest szybka reakcja, aby zapobiec nierentowności biznesu i pomóc wyjść franczyzobiorcy z trudnej sytuacji.
Wsparcie w zakresie marketingu
Bez reklamy nie ma zysków i wie to każdy właściciel biznesu. W co jednak inwestować i jak najlepiej wykorzystywać dostępne kanały dotarcia do klientów, aby tych w gabinecie było jak najwięcej? W jaki sposób prowadzić media społecznościowe lub co zrobić, aby być widocznym w wyszukiwarce? Na te i mnóstwo innych pytań, odpowiedzi mają specjaliści ds. marketingu, którzy w centrali DepilConcept tworzą zaplecze marketingowe, gotowe do pomocy poszczególnym gabinetom. Wsparcie marketingowe we franczyzowej sieci DepilConcept obejmuje między innymi reklamę internetową, wsparcie graficzne i fotograficzne czy social media. Specjaliści z tej dziedziny tworzą piękne kreacje promocyjne (graficzne i video), nawiązują współpracę z innymi podmiotami i pomagają w organizacji lokalnych akcji marketingowych. Słowem – wszystkie ich działania mają na celu wzmocnić widoczność marki, a co za tym idzie – promocję poszczególnych gabinetów DepilConcept w całej Polsce.
Wsparcie serwisowe
Urządzenie do zabiegów depilacji SHR i fototerapii nazywane jest w naszej sieci czwartym pracownikiem. Bez niego ani rusz – nie wykonamy zabiegów, nie obsłużymy klienta i nie zarobimy pieniędzy! Specjaliści od serwisu urządzeń w DepilConcept już na szkoleniu wstępnym przekazują bardzo istotną wiedzę na temat tego, jak obchodzić się z urządzeniem, aby służyło nam bezawaryjnie przez jak najdłuższy czas. Codzienna, prawidłowa eksploatacja urządzenia jest niesamowicie istotna zarówno pod kątem skuteczności zabiegów, jak i bezpieczeństwa ich przeprowadzania. Dział serwisu w centrali DepilConcept nieustannie służy radami – zarówno telefonicznymi, jak i mailowymi, gdy pojawią się pytania odnośnie użytkowania urządzenia. Gdy następuje awaria, dział wsparcia w jak najszybciej możliwym czasie udaje się do gabinetu celem jej weryfikacji. Na czas awarii dostarczane jest również urządzenie zastępcze.